Get Even
Dreszczowiec z perspektywy pierwszej osoby
Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracz poznaje meandry fabuły z pomocą dialogów oraz eksplorując interaktywne otoczenie.
Interesująca i głęboka, dynamicznie prowadzona historia opisuje cienką granicę między światem realnym a nierzeczywistym, pełnym niewytłumaczalnych zjawisk. Co jest prawdziwe, a co nierzeczywiste? Zrozumienie wydarzeń z przeszłości wpływa na to, co może stać się w przyszłości.
Wciągająca fabuła
Odkryj prawdę o przeszłości głównego bohatera
Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki.
Z dziwnym urządzeniem odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć.
Realistyczna grafika
Technologia fotogrametrii
Twórcy gry Get Even zastosowali na dużą skalę technologię fotogrametrii – skanowania 3D rzeczywistych lokacji i postaci, która rozwijana jest w siedzibie studia w ramach projektu Reality 51.
Dzięki szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i niezależnymi specjalistami, efekty pracy są spektakularne.