Definitive Edition
Piekło w raju. Przygoda Twojego życia w trakcie apokalipsy zombie – teraz piękniejszej niż kiedykolwiek. Trafiasz w sam środek epidemii zombie na tropikalnej wyspie Banoi i w głowie masz tylko jedną myśl: przetrwać.
Ścinaj głowy, miażdż czaszki, siekaj i rąb! Poczuj czym jest prawdziwa walka wręcz w niesamowitym połączeniu gry akcji, trybu kooperacji i ogarniętego chaosem otwartego świata.
Zawiera przełomową dla gatunku grę Dead Island wraz z kontynuacją Dead Island: Riptide. W pakiecie znajdują się wszystkie wydane wcześniej DLC oraz nowa gra w stylu retro, side-scroller Dead Island Retro Revenge.
Cechy edycji Definitive:
- Ostre jak żyleta tekstury, nowa piękniejsza grafika i modele
- Komplet wszystkich DLC, w tym Ryder White, Bloodbath Arena
- Fotorealistyczne oświetlenie z cieniowaniem obiektów
- Niesamowita rozdzielczość 1080p
Dead Island
Kieruj krokami mężczyzny lub kobiety
To mroczny zombie slasher. Gra łączy w sobie elementy FPP z silnym naciskiem na walkę wręcz, rozwój bohatera oraz modyfikację szerokiego wachlarza broni.
Gra akcji, której główny bohater uwięziony jest na tropikalnej wyspie opanowanej przez zombie. Kierując krokami mężczyzny lub kobiety próbujemy wydostać się z piekła zachowując przy tym życie.
Rozgrywka
Wysoki poziom interakcji
Akcja gry dzieje się w kurorcie turystycznym Royal Palms Resort na wyspie Banoi w Papui-Nowej Gwinei. Na wyspie wybucha epidemia, w wyniku której turyści przeobrażają się w zombie.
Cztery osoby są odporne na działanie tajemniczej zarazy. Łączą siły i starają się przetrwać w antyutopijnym otoczeniu (kooperacja czteroosobowa) Elementem wyróżniającym Dead Island jest wysoki poziom interakcji z otoczeniem oraz niemal nieograniczona otwartość świata gry.
Podział ciał postaci na skórę, mięśnie i kości pozwala na uzyskanie wielu rodzajów obrażeń zewnętrznych i wewnętrznych. Na typ i wielkość zadawanych ran wpływa broń, którą gracz walczy. W Dead Island ważnym elementem jest rozwój postaci.
Broń
Rozwijaj postać
Dostępna broń to m.in. kije golfowe, metalowe rury, wiosła, noże, tasaki, siekiery, maczety, łomy, młotki, łopaty, deski, krzesła i inne przedmioty domowego użytku. Każda broń zadaje inne obrażenia, zużywając się przy tym.
W czasie rozgrywki możliwe jest ulepszanie broni. Podczas pojedynku użyte mogą być także ogień i prąd. W miarę rozwoju postaci, dostępne są także nowe umiejętności (w tym walka wręcz).
Broń palna jest w grze rzadkością i stanowi jedynie urozmaicenie dostępnego arsenału rzeczy mogących posłużyć za broń.