Gra dedukcji i blefu - 10 minut
W grze 10 minut gracze wcielają się w płatnych zabójców, z których każdy jest wyposażony w karabin snajperski, rewolwer i nóż. Każdy z odmiennymi zasadami użycia. Zadaniem każdego z graczy jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. Gracz zdobywa punkty za każdym razem, gdy zdoła wyeliminować jeden ze swoich celów albo aresztować innego płatnego zabójcę (przy pomocy policjantów). Zwycięża gracz, który na koniec gry będzie posiadał najwięcej punktów.
Nie ufaj nikomu - zaufaj instynktom
Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu. Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat to dodatkowe atuty tytułu. Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą.
Zawartość pudełka
W pudełku znajdują się: 16 znaczników postaci, 16 kafelków postaci, 3 znaczniki policjantów, 16 kafelków planszy, żeton pierwszego gracza, kafelek pomocy gracza, 16 czarnych podstawek na znaczniki, 16 czarnych podstawek, 3 białe podstawki, 4 żetony płatnych zabójców oraz instrukcja.