Robot edukacyjny Abilix Krypton 2
Z robotem edukacyjnym Abilix Krypton 2 możesz nauczyć się programowania, bez względu na wiek. Rozwijaj kreatywność, logiczne myślenie czy zdolności matematyczne, swoje lub swojego dziecka z pomocą tego niezwykle ciekawego urządzenia. Mnóstwo możliwości konfiguracji oraz programowania zachowań sprawią, że robot nigdy się nie znudzi. Krypton 2 to zestaw, który pozwala na stworzenie aż 29 różnych konstrukcji. Dołączony do zestawu poradnik oraz aplikacja na telefon ułatwią start z nową formą zabawy.
Jeden zestaw, mnóstwo możliwości
Zestaw Abilix Krypton 2 zawiera 723 elementy, dzięki którym można zbudować roboty według instrukcji lub w oparciu o swoje własne pomysły. Innowacyjny system, pozwalający łączyć ze sobą elementy z 6 stron daje nieskończone możliwości tworzenia. Dodatkowo, wbudowany moduł Wi-Fi umożliwi łączność z aplikacją. Krypton 2 sprawdzi się zarówno dla dziecka jak i dla bardziej zaawansowanych użytkowników, dzięki różnym typom programowania, nawet w języku C++. Żonglujcie sekwencjami, typem poruszania, dźwiękami i światłem. Stwórzcie wspólnie konstrukcje takie jak "Papuga", "Robot-krab", "Huśtawka" czy "Motocykl" oraz wiele innych.
Nowoczesne sensory w robocie Abilix Krypton 2
Robot edukacyjny Krypton 2 został wyposażony w nowoczesne sensory, które umożliwią mu badanie otoczenia oraz wchodzenie w interakcję. Model ten ma 7 czujników: 2 x pozycji, 2 x skali szarości, odległości, koloru oraz kolizji. Ponadto wydajny procesor ARM Cortex 72 MHz w szybkim tempie przetwarza informacje, dzięki czemu Krypton 2 natychmiast reaguje na każde polecenie. Wejdź w zaawansowaną interakcję człowiek-robot i zachwyć się wspaniałym światem programowania.
Dedykowana aplikacja Abilix Krypton - Todays Future
Eksperymentuj z programowaniem robota Abilix Krypton 2 na 3 różne sposoby, dzięki dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne. Aplikacja zawiera w sobie 4 tryby, pozwalające zapoznać się z podstawowymi elementami z zestawu i przetestować każdy z modułów elektronicznych, zbudować robota zgodnie z trójwymiarową instrukcją budowy, a następnie zaprogramować go, przy pomocy programowania typu: Drag & Drop (sekwencje przygotowanych akcji); Flowchart (programowanie diagramowe) oraz Scratch (układanie kolorowych bloczków). Ponadto aplikacja pozwoli wkroczyć w świat programowania i poznać swojego robota a także zawiera instrukcje 3D.